Knusse ontdekking in de Franse Pyreneeën ...

Un emplacement exceptionnel au cœur des Pyrénées.


zondag 20 mei 2012

PP maakt een rijstplan!

Bienvenue! Hier ben ik 'PP' (het allermooiste schaap op de wereld - van Pyrénéese komaf!)....



Cou Cou!

Ik ben 'PP' en ik ben mijn koffer aan het inpakken. Ik woon nu nog in een berghut hoog in de bergen, maar ik ben onderweg naar Pyrénées Passions. Schijnt een idyllische vakantieplek te zijn, ergens in Estadens of zoiets.
Ik zelf,heb wel een koude winter achter de rug, pfffff! Veel sneeuw ook gevallen..... erg veel sneeuw.... koud, veel houtvuur enzo....

Ik heb een opdracht gekregen als 'bergschaap', voor a.s zomer! Weg uit de bergen, op weg naar Estadens.... Op weg naar de zomerzon!

Ik ben  er zelfs voor gevraagd. Inge (flo)  & Rob vroegen of ik er wil en kan zijn voor de kiddiez van de  zomer  2012.

Tsja! en wat doe je dan als stoer 'bergschaap'..... je gaat! ♥ Passie!

A.s. 2 juni moet ik helemaal klaarstaan!

Maar, jullie mogen weten, dat ik best wel een beetje zenuwachtig ben.
Daarom nu al vast mijn koffertje gepakt, kleren gewassen, ruikt allemaal toppie! Dekentje mee en lievelings speelgoedjes mee....  Oh ja, en natuurlijk mijn bergmuts mee..... je weet maar nooit hoe koud het daar kan zijn.

Ze hebben me een stoer bed beloofd en dat het klaar staat als ik arriveer!. Owè spannend! Pffffff! Super spannend.

Om mijn kleine vrienden te verwelkomen heb ik een zootje stickers laten maken. Die stop ik ook maar in mijn koffertje!! ☺ Vinden ze vast wel leuk! Daar maak ik misschien wel indruk mee! Je pense!



Verder heb ik mijn uiterste best gedaan bij Tessa Doet! Ik moet me toch een beetje profileren als bergschaap.  Tessa heb ik uitgekozen als mijn illustrator en ontwerpster. Ze  heeft mij helemaal in vorm neergezet, precies zoals ik het wens. Ik hoop dat ik erop lijk!
Ik denk dat ik het zelf al wel zie.... Perfect! Parfait!!!

Eingelijk ben ik best een heel mooi schaap. Weg uit de bergen, op weg naar de grote stad.....

Tot heel snel! Ik zal er zijn voor mijn lieve kleine vriendjes & vriendinnetjes in de zomer van 2012! Ik laat snel meer horen over mijn spannende trip.

Veel liefs PP ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten